KUNDESERVICE TLF. 97 31 27 10 HVERDAGE 10-18.00 + WEEKEND 10-18 

GRATIS FRAGT OG RETUR MED GLS VED ORDRER OVER KR. 500,-. VÅBENSKABE UNDTAGET.   

Spørgsmål om Lystfiskeren.dk

  • Ny kunde?
    Så vil vi gerne starte med at byde dig velkommen til Lystfiskeren.dk, stedet hvor du finder alt, hvad du behøver for at få en sublim oplevelse, når du bevæger dig i det fri - uanset hvordan vejret arter sig. Alle varer du finder på siden, kan du naturligvis købe. Gå ind på varen, som du er interesseret i, vælg om nødvendigt størrelse og farve, og læg herefter varen i kurven. Fortsæt med samme fremgangsmåde indtil du har tilføjet alle varer, som du er interesseret i, i kurven. Fortsæt herefter til kassen - husk at have kortoplyninger og adresse klar.
  • Har I en butik?
    Ja, vi har en 400 m2 butik tilknyttet med samme navn. Desuden er vi en del af virksomheden Lystfiskeren I/S som har yderligere 5 butikker i det vestjyske. 
  • Kan jeg ringe til jer?
    Ja, naturligvis kan du ringe til os (Tlf. 9731 2710 - tast 1 for kundeservice)), og det kan du gøre hverdag fra kl 10.00 til 17.30 og weekend fra kl 10.00 til 15.00
  • Kan jeg skrive en mail til jer?
    Ja, du kan altid kontakte os på info@lystfiskeren.dk, som vi besvarer indenfor 24 timer i hverdagen.
  • Er Lystfiskeren.dk e-mærket?
    Lystfiskeren.dk er en e-mærket netbutik, og derfor har du altid adgang til e-mærkets gratis Forbruger Hotline, når du handler hos os. 

 

Varer

  • Jeg vil bestille en vare, men den er udsolgt - kan I bestille nye hjem?
    Det kan til tider ske, at en vare er udsolgt. Der findes nogle varer, som er standard hos producenterne. Dette gælder blandt andet visse bukser og udstyr - det supplerer vi løbende i. Kundeservice kan ofte svare på, om det er muligt at genbestille udsolgte størrelser og farver.
  • Jeg har brug for flere oplysninger om varerne, hvad gør jeg?
    Du kan kan enten ringe eller skrive en mail til kundeservice, hvor du beskriver, hvilke oplysninger du mangler.
  • Jeg så en vare i et mærke, som I fører, men som I ikke har på lager - kan I bestille det hjem?
    Hvis varen ikke findes på siden, er det ikke muligt at bestille det hjem.
  • Jeg har set en vare i et mærke, som I ikke fører - kan jeg få jer til at bestille det hjem?
    Hvis ikke vi har forhandling af et bestemt mærke, så har vi ikke mulighed for at bestille et nærmere bestemt produkt. 
  • Jeg har købt en vare, men nu har I sat prisen ned - kan jeg få differencen tilbage?
    Det sker, at vi kører en kampagne i ny og næ, og heldigvis kommer besparelsen vores kunder til gode. Kampagnerne er ikke bestemt flere måneder forud, men er 100 % bestemt på baggrund af lagerbeholdning, og vi kan derfor ikke kompensere kunder, som allerede har købt produktet. 
  • I har ikke varen på lager, som jeg vil købe - kan jeg få oplyst, hvor jeg ellers kan købe den?
    Kundeservice kan desværre ikke oplyse, hvor du ellers kan finde de varer, som du finder på Lystfiskeren.dk
  • Jeg vil gerne købe en vare og vil gerne have rabat - kan jeg maile eller ringe ind og spørge efter rabat?
    Nej, vi kører fra tid til anden kampagner, hvor alle får mulighed for at opnå den samme rabat - det er mest fair for alle! Vi giver derfor ikke særskilte rabatter til enkeltpersoner.

 

Betaling

  • Hvilke betalingskort kan jeg bruge?
    Vi accepterer følgende betalingskort. 
     
    • Dankort
    • Dankort/VISA
    • VISA
    • VISA Electron
    • Mastercard
    • Mastercard Debit
    • Maestro
    • JCB
    • American Express

  • Kan jeg ringe til jer og lave en bestilling over telefonen?
    Der er langt mere sikkert og effektivt for os at håndtere, hvis du laver din bestilling online.
  • Hvornår hæver I pengene?
    Vi hæver pengene i det øjeblik, hvor din vare overdrages til Post Danmark eller anden transportør..  

 

Fragt og levering

  • Hvor lang leveringstid kan jeg forvente?
    Vi gør alt, hvad vi kan for at sende din ordre inden for 1-4 hverdage fra ordreafgivelse. Når Post Danmark har fået pakken overdraget, kan du forvente levering inden for 1-3 hverdage.
  • Hvad koster det at få tilsendt en vare?
    Hos Lystfiskeren.dk kan du vælge levering med GLS og Post Danmark. For GLS gælder følgende: Ordrer mindre end kr. 500: kr. 30,-, Ordrer større end kr. 500: Fragtfrit. For Post Danmark gælder følgende: Med omdeling: kr. 60,-, Uden omdeling: kr. 40,-,Til erhverv: kr. 40,-. Leverancer til alle andre lande inden og uden for EU faktureres efter Post Danmarks gældende vægttakster. Våbenskabe er ikke omfattet af gratis fragt og retur.
  • Leverer I til andre lande end Danmark?
    Ja, vi leverer til de fleste lande både inden- og uden for EU. Vær opmærksom på, at ordrer der sendes uden for EU, sender vi momsfrit, og du skal selv sørge for at betale moms i det land, hvor din ordre leveres til.

 

Ordrer

  • Hvordan handler jeg på Lystfiskeren.dk?
    1. Find den eller de varer du ønsker og læg dem i indkøbskurven, gå herefter til kassen.
    2. Indtast dine personlige oplysninger.
    3. Vælg forsendelses/betalingsmåde.
    4. Godkend vores forretningsbetingelser.
    5. Tjek at alle oplysninger er korrekte på opsamlingssiden og godkend købet.
  • Kan jeg få ændret min ordre?
    Ja, det kan du, hvis din ordre endnu ikke er afsendt. Du skal derfor hurtigst muligt efter ordreafgivelse, tage kontakt til kundeservice med dine ændringer.
  • Hvad sker der, hvis jeg ikke hjemme, når pakken ankommer?
    Hvis ikke du er hjemme, når posten kommer forbi med din pakke, vil posten lægge en seddel i din postkasse, at han har været forbi. Du skal således forbi dit lokale posthus og afhente pakken. Husk at medbringe sedlen, som posten kom i din postkasse.
  • Kan jeg få ændret leveringsadressen på min ordre?
    Ja, det kan du, hvis din ordre endnu ikke er afsendt. Du skal derfor hurtigst muligt efter ordreafgivelse, tage kontakt til kundeservice med dine ændringer.
  • Min ordre er en gave, kan jeg få den pakket ind?
    Det er desværre ikke muligt at pakke din ordre ind som gave.

 

Bestiling

  • Kan jeg kun bestille varer via hjemmesiden?
    På lystfiskeren.dk kan du kun bestille varer via vores hjemmeside. Hvis du har forespørgsler til varer, som ikke er på siden, er du velkommen til at kontakte os. 

 

Sporing af pakker

  • Kan jeg se, hvor langt min pakke er?
    Alle ordrer sendes som pakker fra os, og alle pakker er derfor tilknyttet et track & trace nummer. Med dette nummer kan du spore din pakke på Post Danmarks hjemmeside eller her

 

Returnering

  • Kan jeg få byttet en vare i jeres fysiske butik?
    Ja, det kan du. Du har altid 14 dages returret på varer, som du har købt i internetbutikken. Du kommer blot ind i butikken med din vare, og så vil ekspedienterne være behjælpelig med ombytningen. Husk at medbringe en faktura for købet.
  • Jeg har fortrudt købet, og vil returnere varen - hvad gør jeg?
    Hvis du fortryder dit køb inden for 14 dage, sender du blot dine varer tilbage til os. Du skal huske, at fragtomkostningerne i forbindelse med returnering og omytning af en fejlfri vare tilkommer dig. Idet vi også har fysiske butikker, så skal vi gøre opmærksom på, at fortrydelsesretten kun gælder for køb, som er foretaget online.
  • Jeg har brug for at bytte en vare - hvad gør jeg?
    Du sender blot dine varer tilbage til os med oplysninger om, hvordan varerne ønskes byttet . Du skal huske, at fragtomkostningerne i forbindelse med returnering og omytning af en fejlfri vare tilkommer dig.
  • Varen jeg har købt, har en fejl - Reklamation.
    Ring til kundeservice (Tlf. 9731 2710) og forklar fejlens omfang.
  • Der manglede en vare, da jeg modtog pakken.
    Det sker heldigvis sjældent, men oplever du, at der mangler en vare, så skal du hurtigst muligt efter modtagelse give kundeservice besked om den manglende vare.
  • Pakken var beskadiget, da jeg modtog den.
    Hvis du modtager en pakke, som er beskadiget i transporten, skal du undersøge pakkens indhold, mens posten er tilstede. Det er vigtigt, at posten overværer, at du undersøger pakkens indhold. Få gerne oplyst postens navn, så vi kan få dette anført, ved senere reklamation hos Post Danmark.
  • Jeg har ikke fået det korrekte beløb tilbage.
    Dette sker heldigvis meget sjældent. Hvis du oplever, at du ikke har modtaget det korrekte beløb tilbage, så skal du ringe til kundeservice (Tlf. 9731 2710) hurtigst muligt, efter du har opdaget det manglende beløb. 

 

Konkurrencer

  • Gælder jeres konkurrencer kun ved tilmelding til nyhedsbrev?
    Nej. Er konkurrencen forbundet med et spørgsmål, kan du i stedet sende dit svar til info@lystfiskeren.dk